Kafe-treff første onsdag hver måned. Eli er vert på våre kafe-treff. Medlemmer eller potensielle medlemmer treffes for en prat. Utveksle erfaringer og snakke om evt problemstillinger til det å leve med stomi eller har /hatt mage og tarmkreft. NORILCO spanderer kaffe og kake. Ingen påmelding, bare komme. Vi holder til i lokale som heter Spisestuen.